Zack Kouns on Blood In The Boat



Zack Kouns - He Disappeared Into The Forest, Yet He Remained With Us
CD-R, available also in yellow and grey version
120 CZK / 5 EUR
orders: idiotspaceship@hotmail.com
http://bloodintheboat.blogspot.com/


Fly Russia - Ruské mládí kupředu!


Error Broadcast a Gimme5, sibiřský blog, který se před pár lety přeměnil na label, vydaly před dvěma lety společnou kompilaci, kterou pojmenovaly Fly Russia. Představuje výběr svěžích tváří nové generace ruské elektronické scény, která v sobě rozkládá dubstep a vliv uk bass, doplněný o kosmické (sci-fi) synth podklady. Z nějakého tajemného důvodu chybí na předkládané kompilaci poslední dva tracky od Nocowa a Laptiho. Oba dva patří k nejzajímavějším úkazům této scény. Poslechněte si proto i podvodní groove s delfínem a claps, nebo laptiho live performance.


FLY!

DREAMKILLER (RED SINGLE # 2)


Prague surface-scratched psychotheque project is back. Few days before the show with The KVB, Head in Body posted new song called "Dreamkiller". A bit of looking back at the messy sound of the first recordings, a lot of emotions hidden in "oh, no" formula and almost violent synth repetition. One dream, one idea, one obsession. It sounds like a sample from a forthcoming tape, but nothing is sure in the broken existence of the duo which is alternatively known as Sister Body. Anyway, after "Friday's Child" by Lightning Glove, more rave oriented project that Head in Body actualy participates in, here's another single appearance coming from the small isolated room with a red lamp.

CUT HANDS


William Bennett stál s Whitehouse kolem roku 1980 u zrodu totálního noisu, power electronics a podezřelých antiidelogických gest. Do téhle doby se nedávno - z pohledu průkopnického labelu Broken Flag - vrátil v rozhovoru pro As Loud As Possible Gary Mundy (projekt Ramleh, ale taky první deska Anne Clark atd.). Zatímco Mundy ještě před měsícem vystupoval pod svým kultovním jménem, Bennett se od roku 2008 věnuje hlavně projektu Cut Hands, který se stal jedním z objevů loňského roku díky desce Afro Noise I. Po všech stránkách zpožděnou fascinaci africkými rytmickými vzorci a tribální exotikou dokázala ofenzivě-sebedestruktivní agresivita ("hudba pro lidi, co nenávidí sami sebe") absorbovat natolik, že vzniklo dílo s aurou odzbrojující přirozenosti, která hladce klouže znuděným post-noisovým prostorem. Ještě než se koncept stihne rozvinout (po třiceti letech od kazet USA I - VI), máme možnost slyšet Cut Hands 20. ledna v pražské galerii Divus.

BURN BLACK

IN THE BED # 0047


Water Borders -Bad Ethos (Harbored Mantras // Tri Angle 2011)
Water Borders - Antechamber (Harbored Mantras // Tri Angle 2011)
Cut Hands - Munkisi Munkondi (Afro Noise I / Very Friendly, Susan Lawly 2011)
Cut Hands - Shut Up and Bleed (Afro Noise I / Very Friendly, Susan Lawly 2011)
Alpha Strategy: Apend and Divine (Muck - Alpha Strategy/Stinka 12" split // Ownness 2011)
Alpha Strategy: O Tar Pilous Devout (Muck - Alpha Strategy/Stinka 12" split // Ownness 2011)
Zack Kouns: Conselated (Concealed History of Coming Races // Ownness 2011)
Zack Kouns: August 22nd (He Disappeared Into The Forest, Yet He Remained With Us // Blood In The Boat Records 2012)
Zack Kouns: August 23rd (He Disappeared Into The Forest, Yet He Remained With Us // Blood In The Boat Records 2012)
Zack Kouns: August 24th (He Disappeared Into The Forest, Yet He Remained With Us // Blood In The Boat Records 2012)
The KVB: Hide & Wait (Into The Night // Dawnwards 2011)
The KVB: Misery Train (The KVB mixtape for freelovinganarchists.blogspot.com, 2011)
The KVB: Into The Night (Into The Night // Dawnwards 2011)
No Pavarotti: Short Circuits In The Air (forthcoming LP// 2012)
Chris & Cosey: Voodoo (Heartbeat // Rough Trade 1981)
Informatics: Accident In Paradise (aka Proximity Switch) (Accident in Paradise // 1985)
Chris Norman: Broken Heroes (Broken Heroes // Hansa 1988)

JUDY ZTRACENÁ V NYLONU


Tenhle feminní dotek do tváře hudby zanechal stopu, kterou je těžký zpětně rekonstruovat. Judy Nylon označujou za svůj inspirační zdroj hudební konceptualista Brian Eno nebo člověk mnoha tváří John Cale. Ze svý rodný Ameriky se v sedmdesátejch letech přesunula do Londýna, kde začala dělat to, co jí šlo vždy nejlíp: bez narcistický sebeprezentace pozměňovat cesty experimentu. Pokud byste hledali nějaký její nahrávky, krom desky Pal Judy - s dubovým producentem Adrianem Sherwoodem, kterej se stal slavnej remixováním „bílejch“ superstars, a veteránama industriálního rapu Tackhead– nenajdete vlastně vůbec nic. Po týhle desce navždy zmizela z hudebního světa a věnuje se nomádským formám umělecký prezentace ve virtuální síti. Přesně jako dřív nechá svojí tvář rozpouštět v zpředmětněních, kterejma proniká mnoho těl. „Right now in America there are the same number of people who list their occupation as 'artist' as there are incarcerated in the prison system“, něco s tím udělat!

Vo-ní
Burn Yrself