Z punk-rockové tělocvičny k pokojíčkovému disku (RED DREAMS)

Sen se odehrává v místnosti, která vypadá jako tělocvična narychlo přeměněná na parket s minimalistickým pódiem pro kapely. Místnost je celkem prostorná, přeplněná lidmi. Následují útržkovité situace :
Jsem na pódiu s K!ammem a Rouilleux. Kluci ladí své nástroje. Já předstírám, že hraju na elektrickou kytaru. Vypadá to směšně;
Mám dojem, že hráli samé punkové a rockové kapely. Z ničeho nic se na pódium dere Pictureplane. Celá místnost se rázem vyprazdňuje. Zůstávám pouze já, snsbr, head in body a holka s klukem, které neznám. Pictureplane je zklamaný z toho, že zůstalo jenom pět lidí. Hecujeme ho, ať pokračuje ve vystoupení. Úspěšně. Začínáme ihned tancovat. Dostávám se do taneční extáze. Jdu za Egedym a říkám mu, ať zapne disko světla. Odpovídá, že neví, kde se zapínají.
V místnosti jsou pořád stejní lidi. Chvíli se bavím s Egedym. Rozhovor přerušuje snsbr, který drží v ruce fotbalový míč. Říká mi, že už připravil brány a můžeme si teda jít kopnout. Střílíme na házenkářskou bránu, za kterou leží Pictureplane. Nikdo další už v místnosti nezůstal...

Žádné komentáře:

Okomentovat